Contact eMAG call center relatii clienti

Care sunt optiunile si metodele pentru Contact eMAG relatii cu clienti in ghidul de suport si asistenta clienti eMAG Romania.

eMag este cel mai mare magazin online din Romania care are in prezent un sistem complet automatizat prin intermediul caruia poti intra in contact cu echipa de suport si asistenta clienti eMag.

Departamentul pentru relatii cu clientii eMag rapunde solicitarilor venite din partea clientilor cu privire la comenzile efectuate, modalitate de retur eMag sau reclamatii cu privire la produse sau servicii. Prin centrul de suport eMAG departamentul de relatii clienti te poate ajuta in orice problema legata de produsele achizitionate de la eMag.

eMAG contact relatii clienti

asistenta eMag relatii clienti

Care sunt optiunile de contact serviciul de suport eMag atunci cand sunt solicitari cu privire la comenzi, retur sau intrebari legate de anumite produse comandate de pe site-ul eMag.

Care este telefonul eMAG pentru relatii clienti?

Numarul de telefon eMAG pentru serviciul pentru relatii cu clientii in vederea obtinerii informatiilor necesare, a fost suspendat astfel toti clienti eMAG pot obtine asistenta prin rubrica de asitenta prin chat live.

Contact eMag call center sau chat

Iata cum intri in contact cu operatorii eMAG din centrul de call center clienti:

  1. Acceseaza rubrica contact/eMag sectiunea suport chat direct din contul tau – intrebarile si rapsunsurile cuprind o gama variata de probleme insa daca nu se regaseste in lista prioritatilor intrbarea ta atunci poti intra pe chat in direct cu un operator eMag.
  2. Poți vizita unul dintre showroom-urile sau punctele de livrare eMAG, care sunt disponibile în întreaga țară.
  3. Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
  4.  Contact prin Telefon eMag call center – Atentie numai este disponibil pe site – modalitatea de contact este prin asistenta virtuala eMag CHAT respectiv operator al serviciului de relatii cu clientii.

Retineti pentru a interactiona pe chat cu un operator eMag este necesar sa urmariti si programul lor de lucru: Program relatii clienti: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

Date de contact eMAG

  • Nume companie: Dante International S.A. (eMAG)
  • CUI: RO 14399840
  • Număr de înregistrare: J40/372/2002

Adresa sediului central:

  • Adresa: Șoseaua Virtuții nr. 148, sector 6, București, România
    Cod Poștal: 060787

Contact call center eMAG:

  • Telefon: 021.200.52.00 (Serviciul Relații Clienți) –> ACUM pe doar pe CHAT
  • Adresa email contact[email protected]
  • Formular de contact: Disponibil pe site-ul oficial eMAG – Contact

Cum arata sistemul de suport si asistenta de la eMag contact live pe Chat?

emag contact chat live

In functie de nevoile tale poti selecta:

  • Status comenzile mele la eMag;
  • Retur produse eMag;
  • Optiuni de plata;
  • Specificatii si accesorii produse.

 Adresa de email eMAG relatii clienti

Pe site-ul oficial eMAG sunt descrise toate modalitatile de contact eMAG fie ca vorbim si de adresa de corespondenta prin posta electronica. De regula prin formularul de contact poti trimite un mesaj automat pe adresa de email eMAG.

In studiile noastre din rubrica specifica de contact relatii clienti regasim o serie de formulare care iti faciliteaza accesul la returul produselor cumparate de pe emag.ro si formulare ce permit trimiterea unui produs la Garantie.

Garantie service eMAG prin Depanero

emag relatii clienti

Daca un anumit produse are nevoie de o reparatie sau prezinta un anumit defect, poti apela la serviciul de garantie eMag:

  • Service autorizat Depanero (partener de service autorizat eMAG)
  • contact Depanero pe E-mail: [email protected]
  • Reclamatii si sesizari service: [email protected]
  • Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.

Completeaza Formularul de contact eMAG

Reparatia produselor care au garantie este asigurata prin serviciul Pick-up & Return. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

Formularul de service este regasit in aplicatia eMag sau in rubrica specifica din contul ta de client de unde poti avea acces la eMAG contact centrul de suport service.

a.)  Completeaza formularul de service pick-up & return. 
b.) Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formular. Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.
c.)   Produsul va fi livrat de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
d.)   In termen de maximum 15 zile, specialistii Depanero iti vor repara produsul si ti-l vor returna tot prin curier, gratuit.

Cum poti face un retur la eMag?

Exemplificam in cele ce urmeaza cum putem face un retur la eMag dar si care sunt situatiile in care se pot returna produsele cumparate de pe site-ul eMag.

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur eMag, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher eMAG cu valoarea produsului returnat.
  3. După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.
  4. Produsele vandute de eMag se pot returna si in showroom.

In prezent compania a implementat ca modalitate principala de contact un chat asistat de AI dar si de operatorii serviciului de relatii clienti, insa aici trebuie sa parcurgeti anumiti pasi pentru a ajunge la momentul in care veti intra in contact cu un operator eMag.

Inainte de a intra in contact cu cei de la eMag poti verifica singur:

  • Urmarire status comanda – Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG. Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login
  • Retur produse eMag – Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur.
  • Nu te regasesti in situatiile mentionate – intra in contul Tau eMag si deschide chatul de asistenta si suport eMag.

easybox eMAG

Cea mai rapida modalitate de livrare produse eMag este prin easyBox.

eMAG easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din Bucuresti, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacau, Ploiesti, Oradea si Braila.

Serviciul eMAG easybox este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare. Pentru detalii privind modul de contact eMag sau alte informatii puteti consulta si site-ul oficial emag.ro

Iti mai recomandam sa urmaresti modul de contact relatii cu clientii Vodafone

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *