Contact PPC Deranjamente. Facturi

Telefon PPC contact relatii clienti

PPC Energie este compania care a preluat activele si clientii Enel din Romania, devenind astfel una dintre cele mai mari companii de electricitate si gaze naturale din Romania. Identificam in cadrul acestui articol telefonul de contact PPC pentru deranjamente, facturi sau transmitere index la PPC Energie.

PPC Energie contact servicii relatii clienti

Modalitatile de contact PPC Energie sunt urmatoarele:

  1. Direct in magazinele PPC din orasele din Romania sau in punctele de prezenta locala;
  2. Contact PPC prin serviciul de call center la telefon:  021 9977 de luni pana vineri de la ora: 8:00 la 20:00;
  3. Prin posta Romana la adresa: Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București.
  4. Contact PPC prin intermediul retelelor sociale unde compania prezinta o serie de oferte si informatii utile necesare clientilor sai.
  5. Intra in contact prin live CHAT cu PPC Energie.

Serviciul de relatii clienti de la PPC Energy Romania va poate asista pentru probleme legate de serviciile oferite, in cazul in care sunt probleme cu facturile sau atunci cand este necesar sa trimiti indexul autocitit la PPC Energie.

Contact PPC prin aplicatia myPPC

O alta modalitate de contact PPC Romania o reprezinta aplicatia myPPC lansata de curand pentru toate dispozitivele mobile inclusiv pentru platforma online disponibila clientilor PPC direct in browser.

Aplicatia myPPC iti ofera acces la nenumarate functii exemplificate mai jos de catre editorii e-contact.ro:

  • Poti interactiona cu echipa de relatii clienti PPC Energie Romania direct din aplicatie;
  • Ai acces la facturi sau la factura recenta de unde poti deasemenea sa platesti mai usor facturi restante;
  • Prin aplicatia myPPC poti transmite indexul autocitit si ai acces la istoricul de consum PPC fie ca vorbim de energie electrica sau gaze naturale;
  • Poti primi oferte personalizate mult mai usor daca alegi sa instalezi aplicatia myPPC.

Deranjamente PPC Energie Romania

myppc contact relatii clienti

Deranjamentele PPC se pot anunta la operatorul local din zona in care locuiti atunci cand apar intreruperi in furnizarea energiei electrice sau atunci cand avem probleme cu tensiunea electrica.

Deranjamente Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național)

  • Arad: 0257 929
  • Caraș-Severin: 0255 929
  • Hunedoara: 0254 929
  • Timiș: 0256 929
  • Deranjamente PPC București: 021 9291
  • PPC Giurgiu: 021 9291
  • Ilfov: 021 9291.

Deranjamentele electrice la PPC Energy pot reprezenta orice probleme sau avarii carepot sa apara în sistemele electrice, cum ar fi instalațiile electrice dintr-o clădire, rețelele de distribuție electrică sau echipamentele electrice. Aceste deranjamente pot fi cauzate de o varietate de factori, inclusiv uzură, defecte de fabricație, instalare incorectă, condiții meteorologice extreme sau intervenții neautorizate.

Iată câteva exemple comune de deranjamente PPC Energy:

  1. Circuite electrice suprasolicitate sau supracărcate: Acest lucru poate duce la supraîncălzirea cablurilor și echipamentelor electrice, provocând scurtcircuite sau chiar incendii.
  2. Defecțiuni ale echipamentelor electrice: Componentele interne ale echipamentelor electrice, cum ar fi motoarele, sursele de alimentare sau aparatele electrocasnice, pot eșua din diverse motive.
  3. Izolația defectă sau deteriorată a anumitor cabluri, poate duce la scurtcircuite și riscuri de electrocutare.
  4.  Manipularea necorespunzătoare sau intervențiile neautorizate în sistemele electrice pot cauza deranjamente și pot prezenta riscuri grave pentru siguranță.
  5. Probleme legate de rețelele de distribuție electrică: Caderi de tensiune, întreruperi de curent, sau alte probleme care afectează alimentarea cu energie electrică a unei zone pot fi cauzate de defecte în rețelele de distribuție locale sau regionale.
  6. Descărcări electrice atmosferice: Fulgerele și alte fenomene meteorologice pot afecta rețelele de distribuție și echipamentele electrice, provocând deranjamente și avarii.

Facturi PPC Energie

Factura PPC este calculata si transmisa catre client odata pe luna in baza indexului citit sau autocitit dar si pe baza conventiei de consum.

Indexul PPC poate fi transmis astfel:

  • Citit sau transmis de Operatorul de distribuție, conform legislației în vigoare;
  • Autocitit (transmis de către tine).

Transmiterea indexului pentru energie electrică și gaze naturale este un serviciu gratuit, disponibil pentru toți clienții PCC.

Intervalul de transmitere periodică a indexului îl identifici ușor pe factura ta. De asemenea, dacă ai instalată aplicația myPPC și ai activate notificările, vei fi anunțat printr-un mesaj push când te afli în intervalul de transmitere a indexului pentru energie electrică și gaze naturale.

Factura PPC Energy se poate stabili si in urma conventiei de consum stabilita intre client si companie.

Ce este conventia de consum la PPC Energy?

Convenția de consum la energie electrică este un acord între un furnizor de energie electrică și un consumator care stabilește termenii și condițiile legate de furnizarea și utilizarea energiei electrice. Aceasta include aspecte precum tarifele, modalitățile de facturare, drepturile și obligațiile ambelor părți.

Transmitere index PPC Energy

Contact PPC pentru transmitere index autocitit sau furnizat catre serviciul de relatii clienti PPC Energy.

Atât pentru gaze naturale, cât și pentru energie electrică, poți transmite indexul prin apel la Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), de luni până vineri, în intervalul 8:00-20:00.

Totodată, ai la dispoziție și câteva numere de telefon gratuite (pentru energie și gaze naturale). Ține cont de faptul că trebuie să ai la îndemână codul Electel/Gaztel pentru a transmite indexul.

Dacă ai deja aplicația myPPC instalată pe telefonul tău, intră în secțiunea Index, introdu noul index și apasă Transmite Index. Este o modalitate sigură și rapidă de transmitere a indexului online.

Daca ai probleme cu facturi la energia electrica sau gaze naturale poti intra in contact cu cei de la PPC fie prin intermediul numarului de telefon aferent serviciului de call center sau direct pe chat LIVE disponibil in rubrica contact PPC Energie.

Website oficial: ppcenergy.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *