Contact Glovo – Reclamatii & Asistenta operator Call center

Glovo este cea mai populara platforma sau aplicatie cu ajutorul careia putem sa comandam de la restaurantele sau magazinele preferate rapid si simplu. De multe ori insa sunt anumite probleme legate de procesarea comenzilor sau chiar incidente pentru care avem nevoie sa intram in contact cu un operator Glovo pentru asistenta clienti.

Care sunt metodele de contact Glovo Romania pentru suport asistat de un operator al serviciului de relatii cu clientii Glovo.

Contact Glovo – reclamatii adresate la Glovo

Cea mai simpla modalitate de contact Glovo se regaseste in aplicatia pentru dispozitivele mobile de unde poti solicita ajutor si asistenta operator Glovo.

In imaginea de mai jos se poate vedea rubrica de contact Glovo

contact glovo pe chat

Ghid de contact Glovo pas cu pas

Conform cu specificatiile oficiale centru de ajutor si suport Glovo poate fi accesat astfel:

  • Accesați site-ul web oficial Glovo  de pe dispozitivul dvs. (nu contează ce browser sau dispozitiv utilizați pentru a accesa acest site).
  • Derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
  • Uitați-vă în partea de jos a site-ului pentru opțiunea Contact sau Contactați-ne.
  • Se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât cei de la Glovo să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
  • Completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
  • Faceți clic pe butonul de trimitere solicitare sau mesaj
  • Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.

Cauti un numar de telefon Glovo?

Pana nu demult, numărul de telefon Glovo a fost 932 266651 insa in prezent asistenta si interactiunea cu echipa de suport clienti din Romania se face doar prin intermediul acelui chat din aplicatie.

Daca ati descris o problema sau aveti reclamatii la Glovo este important sa trimiteti mai multe detalii despre problema dvs astfel incat echipa de asistenta sa intre in contact cu dvs pentru a identifica solutia de rezolvare a problemei sau a reclamatiei.

Reclamatii si sesizari Glovo

Cele mai frecvente incidente care pot aparea atentie nu neaparat din vina unui curier Glovo pot fi cele enuntate in cele ce urmeaza:

Produsele lipsesc sau sunt greșite în comandă

Dacă ai primit o comandă incompletă sau greșită, accesează profilul din aplicație și dăi clic pe Ajutor. Vom reveni cu o soluție în cel mai scurt timp posibil. Este important sa semnalezi acest lucru imediat ce comanda a ajuns la tine.

Anulare comanda Glovo. Voi fi taxat pentru anulare?

Poți anula comenzi, însă este posibil să se aplice taxe de anulare.

Pentru comenzile de mâncare, vei fi taxat în funcție de următoarele condiții.

  •  Dacă magazinul a acceptat comanda și a început să o pregătească, vei plăti prețul produselor.
  •  Dacă a fost deja alocat un curier pentru comanda ta, vei plăti o taxă de anulare.
  •  Dacă magazinul a acceptat comanda, a început să o pregătească, și un curier a fost alocat pentru livrare, vei plăti prețul produselor și o taxă de anulare.
  • Dacă curierul ajunge în zona de livrare și finalizează comanda, vei plăti prețul produselor și taxa de livrare. Reține: comenzile de mâncare nu pot fi returnate.

Ca o concluzie pentru a intra in contact cu cei de la Glovo este necesar sa ai instalata aplicatia Glovo pe dispozitivul tau si sa accesezi rubrica de contact si suport Glovo din aplicatie.

Daca inca nu ai aplicatia Glovo poti sa descarci aplicatia dupa cum urmeaza:

Iti recomandam sa urmaresti si articolul despre cum poti sa faci un retur la produsele cumparate de la eMag – Modalitati retur eMAG

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *