Contact Fan Courier relatii clienti

Care sunt modalitatile de contact Fan Courier pentru serviciul de relatii cu clientii in cazul in care este necesar sa apelezi la suport pentru diferite situatii regasite in relatia ta cu Fan Courier.

Fan Courier este una dintre principalele companii din Romania ce ofera servicii e curierat rapid oriunde in Romania dar si la nivel extern. In prezent Fan Courier dispune de logistica in procesarea si livrarea coletelor pe rute nationale si internationale.

Fan Courier contact relatii clienti

Ai nevoie de ajutor si asistenta pentru preluare colete, verificare coduri AWB sau verificare locatie colete. Intra in contact cu serviciul de relatii clienti de la Fan Courier astfel:

  • Telefon Fan Courier – +4021.9336 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea)
  • +40723/+40742.55.22.33 (apelabil din rețelele Vodafone și Orange)
  • *9336 (* apel normal, fără suprataxă)

Programul de lucru FAN Courier pentru principalele sedii din tara este de obicei de Luni pana Vineri in intervalul 9:00 – 21:00 iar sambata 9:00 – 14:00.

Locatie sediul central Fan Courier contact

Program de Luni pana Vineri : 09.00 – 17.00
Recepție clienți (predare-preluare expediții): telefon Fan Courier 0728.241.759
Adresa sediul principal: Șos. de Centură nr. 32, Stefăneștii de Jos, Ilfov, 077175.

In anumite momente serviciul de asistenta si suport Fan Courier poate sa raspunda ceva mai greu insa de regula se poate interactiona cu operatorii din call center Fan Courier. Urmareste si modul de contact Cargus Courier

Cand intri in contact cu Fan Courier?

Identificam situatiile in care este necesar sa apelam la serviciul de asistenta si relatii clienti Fan Courier astfel:

  • Informații despre livrare: Dacă doriți să aflați stadiul livrării sau să urmăriți coletele pe baza codului AWB.
  • Contractarea serviciilor Fan Courier: Pentru a discuta despre contractarea serviciilor lor de curierat.
  • Sesizări și reclamații: În cazul în care întâmpinați probleme sau aveți reclamații referitoare la serviciile Fan Courier sau la anumite colete livrate prin serviciul de curierat Fan Courier.
  • Facturare și plăți ramburs:  Suna la telefon Fan Courier pentru informații legate de facturare sau pentru a face plăți ramburs pentru coletele livrate.
  • Alte solicitări personalizate: Fan Courier poate răspunde la alte solicitări personalizate în funcție de necesitățile dvs prin apel la serviciul de call center.

Reclamatii Fan Courier

Sunt anumite cazuri in care poti depune o reclamatie cu privire la serviciile de curierat Fan Courier in cazul n care livrarea s-a efectuat neconform sau anumite colete nu se mai regasesc.

Unde pot face o reclamatie la Fan Courier?

  1. Suna la serviciul de call center si explica situatia Ta;
  2. Identifca codul AWB inainte sa depui o reclamatie la telefonul din call center Fan Courier;
  3. Daca nu detii codul AWB intra in contact cu echipa de la relatii cu clientii pentru a urma pasii necesari in rezolvarea si identificarea codului AWB.

Pentru sesizari te poti prezenta direct in centrul zonal, daca e aproape de tine, si poti sa depui o plangere acolo, sa discuti cu un reprezentant al FAN Courier. Daca ai coletele in depozitul de la tine din oras vei gasi imediat coletul si il vei ridica pe loc.

Fan Courier a implementat reguli mai stricte pentru preluarea coletelor astfe:

  • coletele trebuiesc abalate in cutii de carton;
  • coletele fragile trebuiesc inscriptionate cu eticheta speciala si ambalate corespunzator;
  • preluarea coletelor ambalate necorespunzator nu se va efectua.

Daca un colet ajunge deteriorat poti suna la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier inainte de a prelua coletul astfel incat sa depui o sesizare cat mai clara cu privire la coletul adus.

Contact Fan courier pe Chat

Poti interactiona non stop cu asistenta virtuala de la Fan Courier. Sistemul indentifica rapid probleme legate de colete, preluare colete sau reclamatii Fan Courier.

Pot achita facturile numerar la curier?

Da, facturile pot fi achitate numerar la curier. Astefel curierul va încasa valoarea facturilor și îți va emite chitanța, cu condiția ca valoarea achitată să nu depăşească suma de 5.000 lei/persoană juridică, respectiv 10.000 lei/persoană fizică.

Care este ora maximă la care pot înregistra o comandă telefonică?

Ora maximă până la care se înregistrează comenzile telefonice la Fan Courier este ora 18:00 pentru București și ora 16:00 pentru restul țării, dar expediția trebuie să fie pregătită în momentul preluării de către curier.

Pentru mai multe detalii va invitam sa intrati in contact cu cei de la Fan Courier astfel incat raspunsurile la solicitarile dvs sa fie cat mai concrete si rapide.

Website oficial: fancourier.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *