Contact DHL Romania- Telefon relatii clienti DHL

DHL este compania de logistică prezenta la nivel global in marea majoritate a tarilor iar ca principal obiectiv al companiei amintim livrarea de colete internationale.

Urmarim modul de contact DHL Romania, serviciul de asistenta si relatii clienti DHL. Echipa de asistenta si suport clienti DHL va ofera asistenta zi pentru a vă ajuta să depășiți frontiere si să pătrundeți pe piețe noi și să vă dezvoltați afacerea.

DHL contact relatii clienti

Modalitatile de contact DHL Express sunt regasite in ghidul nostru astfel:

    • telefon DHL Express: serviciul call center relatii clienti – Tel 021 222 1 777
    • Serviciul de asistență vamală DHL – 021 206 7120
    • Contact DHL pe WtasApp – serviciul relatii clienti colete si curieri DHL – Deschide Tool DHL
    • intra in contact pe email cu echipa de asistenta DHL Express la adresa de email: ro_customerservice@dhl.com

Serviciul de relatii clienti DHL poate rezolva sau solutiona diverse solicitari venite din partea clientilor insa pentru a interactiona cu un operator DHL este necesar sa urmariti programul de lucru DHL – relatii clienti.

Program Relatii clienti DHL

Programul cu publicul al departamentului de relatii clienti DHL este urmatorul:

Program Serviciul Clienți – contact call center DHL de Luni pana Vineri: 8:00 – 18:00 

Locatie sediu central DHL Express

Sediul central al DHL Express Romania  este pe Calea Floreasca, nr.169A, etaj 8, sector 1, Bucuresti, Romania.

Retineti faptul ca, DHL Express transportă o gamă largă de bunuri și mărfuri în întreaga lume pentru clienții noștri.

Este extrem de important să ne asigurăm că toate transporturile călătoresc în siguranță în întreaga rețea globală, așadar este esențial să fiți conștienți de liniile directoare și restricțiile pentru articolele pe care le expediați.

Nu se pot expedia prin DHL urmatoarele articole conform cu conditiile de livrare ale companie DHL:
  • Animale vii (inclusiv, dar fără a se limita la mamifere, reptile, pești, nevertebrate, amfibieni, insecte sau păsări)
  • Trofee de vânătoare (animale), părți de animale precum fildeșul și aripioarele de rechin, rămășițele de animale sau subproduse de origine animală sau produse derivate care nu sunt destinate consumului uman, interzise pentru circulație prin Convenția CITES sau legislația locală;
  • Rămășițe umane sau cenușă sub orice formă;
  • Lingouri (din orice metal prețios);
  • Numerar (valută legală curentă ca bancnote, bancnote, monede)
  • Pietre prețioase și semiprețioase (tăiate sau netăiate, șlefuite sau neșlefuite)
  • Arme de foc complete, dispozitive explozive, inclusiv explozivi inerți sau piese de testare, pistoale cu aer comprimat;
  • Bunurile ilegale, cum ar fi drogurile ilicite, incluse, dar fără a se limita la stimulente narcotice, depresive sau halucinogene.

Atentie comenzile efectuate online pentru a chema un curier NU se pot anula. Daca sunteti in aceasta situatie si este necesar sa anulati o comanda de curier DHL suna la serviciul de relatii clienti – numar telefon DHL 021 222 1 777

Plasare si etichetare colete DHL

  • Asigurați-vă ca eticheta este vizibilă pe suprafața coletului și că aceasta nu acoperă vreo îmbinare a ambalajului.
  • Nu acoperiți eticheta cu alte etichete sau benzi adezive sau documentație de transport.
  • Nu recomandăm utilizarea ambalajelor folosite anterior, dar dacă faceți acest lucru, vă rugăm să vă asigurați că vechile etichete au fost curățate.
  • Dacă aplicați o etichetă în interiorul cutiei, ne va ajuta să identificăm expedierea dumneavoastră în cazul în care eticheta originală de pe colet a fost deteriorate sau dezlipită.
  • Dacă trebuie să aplicați diverse etichete pe coletul dumneavoastră, vă rugăm să evitați lipirea lor pe aceeași suprafață cu eticheta de transport.
  • Utilizați un suport special din plastic transparent pentru a păstra toate documentele care trebuie să însoțească coletul și trebuie să existe în afara ambalajului.

Etichetarea coletelor expediate de curieri este importanta pentru a verifica codul AWB de urmarire colet si pentru informatiile detaliate despre locatia in care trebuie sa ajunga aceste colete.

Daca utilizati frecvent serviciile de expediere DHL va recomandam aplicatia  MyDHL+ care este o soluție inovatoare și puternică de creare și gestionare a expedierilor, ideală pentru o varietate de nevoi de expediere, indiferent dacă expediați pentru compania dvs. sau în nume personal.

Ai probleme cu expedierea coletelor DHL?

În cazul în care expedierea dvs nu a ajuns în 10 zile de la timpul estimat de livrare, vă rugăm să contactați expeditorul, comerciantul sau magazinul online. Expeditorul poate reclama coletul pierdut la DHL prin metodele de contact amintite in cadrul acestui articol.

In articolul de astazi am analizat modul de contact DHL Express si am identificat modalitatile prin care poti sa interactionezi cu serviciul de relatii clienti din Romania. Nu uitati toate intrebarile dvs au raspuns doar de la serviciul de relatii clienti specializat al companiei.

Alta varianta la expedierea coletelor pin curieri este si compania Cargus care la randul sau are un serviciu de suport clienti bine definit si prentru care am dedicat o rubrica in articolul: Contact Cargus relatii clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *