Contact certSIGN – Certificate semnatura electronica

certSIGN este locul de unde poti obtine rapid un certificat digital care  este o „carte de identitate” virtuală, ce îţi permite identificarea in mediul online. Cu semnatura electronica certSign poti itroduce facturi pe platforma e-factura si poti desemenea emite facturi online in baza certificatului digital.

Telefon Contact certSign

Identificam in cele ce urmeaza numerele de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii de la certSign in functie de zona pentru care aplicati pentru o semnatura electronica.

  • contact certSIGN Bucuresti – Tel: +4 031 1011870 sau contact pe email: office@certsign.ro
  • Cluj-Napoca avem telefonul de contact:  Tel: 0727 308091 sau Tel:  0727 308114;
  • certSIGN Constanta contact 0727 308115 sau Tel:  0727 308102
  • certSIGN IASI telefon contact:  0799 782141 respectiv  0738 768576
  • Timisoara: 0724 500419 sau  0724 500413.

Certificate semnatura electronica

Cu certSIGN poti obtine semnatura electronica in doua moduri:

  1. Semnătură electronică prin TOKEN
  2. Semnătură electronică in Cloud.

Indiferent de modul prin care alegi sa obtii un certificat de semnatura electronica, poti achizitiona oricare dintre pachete cu valabilitate de la 1 la 3 ani.

Adresa sediul central certSign: Bd. Tudor Vladimirescu nr. 29 A, AFI Tech Park 1, Sector 5, Bucureşti, România, 050881.

Ţinând cont de faptul că sistemul național privind facturarea electronică RO e-Factura este disponibil în Spațiul Privat Virtual al ANAF, iar SPV este accesibil exclusiv prin utilizarea unui certificat digital calificat pentru semnătură electronică, este de la sine înţeles că în 2024 obligaţiile legale privind facturarea electronică vor putea fi îndeplinite doar cu deţinerea unui astfel de certificat.

certSIGN, prestator de servicii de încredere calificat, acreditat conform cerințelor Regulamentului eIDAS nr. 910/2014, pune la dispoziţia publicului certificate digitale calificate de semnătură electronică pe token sau în cloud, cu valabilitate de 1, 2 sau 3 ani.

Iti recomandam sa urmaresti modul prin care poti intri in contact cu cei de la BRD – relatii cu clientii

Ce semnătură electronică folosesc pentru sistemul RO e-Factura?

Conform Regulamentului eIDAS nr. 910/2014, semnătura electronică calificată este singurul tip de semnătură electronică care are implicit efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.

De unde obţin certificatul calificat de semnătură electronică pentru sistemul RO e-Factura?

certSIGN pune la dispoziție certificate digitale calificate de semnătură electronică pe token sau în cloud, cu valabilitate de 1, 2 sau 3 ani, ambele tipuri putând fi utilizate pentru toate serviciile online ANAF, inclusiv SPV / RO e-Factura, sau pur și simplu pentru semnarea cu valoare legală a documentelor de orice fel.

Incepand cu data de 1 ianuarie 2024 emitenții de facturi trebuie să raporteze documentele atât în RO e-Factura, cât şi să le transmită destinatarilor prin modalităţile curente (format tipărit, e-mail etc.)

Informatii publice regasite pe site-ul oficial: certsign.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *